Hello wednesday.

Tänka sig att även Ikea kan uppdatera sitt sortiment! Helt fantastiskt, jag tror det tog mig ca 40 minuter att gå igenom hela varuhuset, istället för sedvanliga tio. Att 20 av de 40 bestod av att stå i kö till kassan är en annan sak. Duktigaste Caspersson väntade vid korven, snällt sittandes på en stol med sin nya Hero Factory-tjofräs. (Hero Factory är det nya svarta, Star Wars är numera ute ur leken)
Återigen, när blev ungen en sådan där stor unge? Jag begriper inte.

Nåväl. Nu ska jag snart skutta iväg till jobbet. Dag tre av fem, denna vecka. Och de säger att jag inte jobbar? Pytt.






Kommentarer
Postat av: mommo

mommos prins:)

2010-08-26 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0