Och kom igen och köööööör!

Träna lilla stjärten, sa vi? Det har vi gjort, minsann! Eller ja, ett litet träningspass har vi fått till, jag och Jeffa, men flickeskrället bara jobbar och jobbar, så fler har vi inte hunnit med. Dock så har jag en hurtig karl som släpar ut mig i skogen på morgonkvisten, så det är ok. Bra också eftersom jag själv har lokalsinne som en brödrost, och inte under några omständigheter borde ge mig ut i skogen själv, inte så ens om den vore åtta kvm stor. Så. Bra med karlskrälle som faktiskt hittar i just skogen. Mycket så.




Bra träningsmusik. Motiverande, liksom.



Kommentarer
Postat av: Karln

Hm. Du får vara på din vakt. Han må hitta, men han vet vad saker betyder baklänges också där i skogen ;-)

2010-08-19 @ 22:14:23
URL: http://intERIKtigtklok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0