Shaka den för Sean Banan.

Nehej, jag hade tydligen inte brytit magen iallafall eftersom jag inte ser ut som Qasimodo med nackspärr idag. Bra skit. Betyder det att jag är ohyggligt otränad eller att jag inte ens nästan tränade någon muskel alls, utan att jag bara hade världens sämsta flås?

Om en timme ska vi ner på dansskola med Caspersson! Disco/hiphop med Ackes Dansskola i 45 minuter för 6-7 åringar. Jag har en känsla av att Mr skakarumpa kommer att ge järnet. Kul!
På måndag är det min och mammas tur, då jag i ett litet svagt ögonblick av högmod anmälde oss båda till en timmes Zumba med samma dansskola. Wish us luck. Det kommer att behövas.



Vem skulle inte vilja ha den till danspartner liksom? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0