För att det inte bara var att kliva opp och ge sig iväg.














Foto: Per Broberg





Kommentarer
Postat av: Erik

Det är lite olika, det där.



Jag skuttade i duschen 50 minuter innan jag skulle vara i kyrkan. Och hann dricka kaffe fem minuter innan vi åkte, morsan och jag ;-)

2010-07-26 @ 14:20:25
URL: http://intERIKtigtklok.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Åhhh!!! Har ni fått dom nu!!! vill se!! vill se!!

2010-07-26 @ 15:07:19
Postat av: Ida

Det här är absolut inget jag säger bara för att va snäll:-P jösses va fina bilder på en alldeles underbart vacker brud och en inte allt för tokig brudgum;-)

ni fick verkligen til mixen, Sara möter vit flufflullbröllop. har hört ryktas att det var den där Jennifer som fixade det å jag bugar med hatten i hand för det var tametusan det vackraste jag sett sen jag konfirmerade mighöhö

kram på er!!

2010-07-26 @ 18:02:29
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0