När jag kom ut ur garderoben.

Undrar ni vart jag har varit? Inte sett till mig de senaste timmarna? Va? Inte på hela dagen?? Nänä. Jag skall då berätta för er att det är inte alls är så jäkla konstigt, då jag befunnit mig under ett BERG med kläder. Nej, ett TON med kläder. Ett fucking jävla skrotupplag med kläder! Och vars är mamma när jag behöver henne? I fucking Östersund! Gud i skruven.
Jag & Erik har rensat våran garderob. Vår stora, fulla garderob. Garderoben där kläderna låg på golvet, vikta, uppvikta, vikta igen och ned- och uppkastade och omkullrivna och kattlegade på och fan och hans moster. Ut, ut, ut med allt, vika om igen, kastakastakasta, titta när Erik skruvar hyllor - skratta när han slår i huvudet, och sedan in med skiten igen. Dessvärre så hatar jag nu vart och varenda plagg därinne, tack vare all den möda, blod, svett och tårar jag lagt ned på att få det i ordning, så vi får se när jag ens tänker gå in där igen. Så. Blir till att springa runt och vara tokig nakenfis i Olsbo.

Nu ska jag få mat. Tur det.


 


Kommentarer
Postat av: mamma

Sicken tur jag hade:) puss

2010-07-30 @ 18:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0