Natten med Ulrik.

Hej och hå och tack för den magsjukan. Den knackeliknackde på i förrgår natt och höll mig och Ulrik vakna helaste natten, vilket vi sedan tog igen i form av sömn hela lördagen och halva lördagsnatt. Idag mår jag förvånansvärt fint, om än lite mager och urholkad. Stackars, stackars arma kvinna. Nu vet jag hur min Annis kände sig förra lördagen, blandat med lite ångest över att missa bröllopet.

Caspersson har vi hemma på besök också, jag kan inte vara utan bråkstaken i hela två veckor utan paus för puss och tv-spel.

1 vecka och 1 dags jubileum för Wallman/Jansson idag. Häftiga grejer, det där med att vara gift. Man kan vara magsjuk i ett dygn och ändå få höra från sin man att man är den läckraste tjejen som går i ett par skor. Häftigt, som sagt.




(bild snodd från lois.blogg.se, tillika sångfågel i kyrkan)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0