Skogsborna som fick för mycket frisk luft.

Hej hopp!
Ljuvligt med sol! Hade nästan kastat in handduken och tagit fram halsduken, men se där, den kom iallafall. Solen. Och med den åkte vi till Sörtutt - Jag, Erik, Casper och Abel. Kallt som fan i vattnet men det stoppade inte någon av de varmblodiga pojkarna.
Hem, lek och mat, trevligt sällskap och sedan en sparkcykeltur med Magnus (egentligen Casper, men av någon anledning heter barnet imellanåt just Magnus) och nu tänkte jag bestämt tassa ner till en film med min man. Bra skit.

Och eftersom ni fått se så många fina, näst intill normala bilder de senaste dagarna, så känner jag att vi måste återställa balansen lite. Så.








 








Ja. Så. Värdelösa grejer det finns på datorerna nuförtiden. Skittrist.


 


Kommentarer
Postat av: Moster Lena

Hujeda mej vilka hemska monster det är uti Olsbo... törs man komma dit? ;-)

2010-08-02 @ 00:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0