Spelnerver och havsluft.

Godmorgon, godmiddag onsdagen. Blåsonsdag. Vars tog solen vägen?

Fick spö återigen av Annis i Tetris-Attack igår. Vette tusan vad hulliganen går på. Semestersteroider? Olsboluft? Hursomhaver så tycker jag bättre om att spela med henne när hon jobbar. När jag är ledig. Allt blir så mycket bättre då.

På fredag åker vi till Gudinge, tillsammans med ovanstående hulligan och Stefan. Ljuvliga Gudinge. Vi ska äta gott, dricka godare och Stefan skulle doppa diverse kroppsdelar i vattnet sades det. Jag tänker pilla naveln och ligga i ett stycke solstol. Snegla på maken och dennes shortshäck och kanske dra Annisen i håret. Det kommer nog att bli en mycket bra helg. Bra så. Sedan kommer Caspersson hem. Ännu bättre så.



Make i Gudinge. Shortsrumpa syns ej i bild. Den behåller jag för mig själv.





Kommentarer
Postat av: Erik

På det lilla viset. Låter bra, glödheta bikinirumpa. Låter bra.

2010-07-21 @ 14:26:35
URL: http://intERIKtigtklok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0