Hej helg. Hej söndag.

Underbara helg!
Gävle igår och klänningsspan med mina underbara tjejer Anna och Jennifer. Anna köpte den vackraste jävla klänningen av dem alla. Hon kommer se ut som en sagoprinsessa, min Annis. Hon kommer fan klå mig med hästlängder på bröllopet, den där Annisen. Fuck.
Och Jennifer, min lilla Jennifer, blev gråtfärdig och klamrade sig fast vid en klänning likt en mor till ett barn i ett krigshärjat land. "jag vill haaaaa den.... det är miiiiiiiin klänning...." Haha. :)

Sedan blev det Högbo och pulkabacke för resten av eftermiddagen. Pulkor flög, mattor rusade och fyrhjulingen dånade. Sjukt roligt. Sjukt. För en utomstående kanske det såg ut som om vi hade vissa självmordstendenser där på traktorslangen bakom Stefans monsterfyrhjuling, men så var det inte. Vi var blott ett gäng halvbarnsliga, kanske inte helt normala såkallade vuxna människor som roade oss en lördag. Så.
Sedan gjorde vi dock helt normala vuxna grejer. Glodde på melodifestivalen och mölade ostkrokar. Heja Anna. (alltså, Anna som vann, inte min Annis)

Idag blir det fortsatt bröllopsspan. Jag, min handikappade fot, min sambo som är sjuk fastän han säger sig inte vara det, min Annis och min klänningskrampande Jennifer. Sedan kommer min Caspersson hem. Gött.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0