Rap.

Hej, hej. (jevla mtv)

Ja, jag vet att jag lovade att återkomma på kvinnodagen med mina fantastiska insikter, men jag hann tyvärr inte. Jag var tvungen att diska. Och städa. Damma farmors arvegods som står uppradat i bokhyllan.
Jag var tvungen att stoppa Eriks strumpor och laga färdigt grytan som jag hade förberett dagen innan för att köttet skulle bli mört. För att Erik skulle kunna rapa, klappa sig på magen och säga "gött det där stumpan!", ge mig en dask i arslet och sedan sätta sig i soffan, smekandes fjärrkontrollen med den ena handen och whiskeyglaset med den andra.

Så. Men kanske en annan dag. En annan dag ska ni få ta del av mina fantastiska insikter.

Idag tänker jag flytta ut ovannämnda arsle i solen. På ett eller annat sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0