Snyltmans.

Hej hopp!

Nynedbäddad (sicket ord!) i soffan efter ett varmt och på tok för skönt bad och med det också hemkommen från Uppsala och underbara svärfars 65-års kalas. Jag, Eriksson och Caspersson fick sova i bröllopssviten på Tiundagatan och fick dricka vitt vin och äta smarrig chokladtårta och möla lördagsgodis till förbannelse.
Nämnde jag att jag har underbara svärföräldrar? Puss på er.

Stefan kom på kaffe och Erik försöka stajla med traktorn. Gick sådär. Traktor ville inte starta.
Sedan skulle Caspersson till sin far och jag och Erik bjöd in oss själva till mamma och Kåke på söndagsmiddag, och med det hade vi ju fixat hela helgens kost och logi. Bra på det där vi.

Också tycker jag att Jennifer får ta och komma hem. Fjössa runt i Thailand. Vad ska det vara bra för?

Nu, soffa. Hej söndagskväll.









Kommentarer
Postat av: Jennifer

nu ar det inte langt kvar, har bara 2 shoppingdagar kvar nu.. hemma pa torsdag.. pa lordag blir det heldag a la Jennifer,Sara & Anna. Och lite erik dar pa ett horn :)



kram

2010-03-08 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0