Dumdristiga ridrumpor.

Alltså. Det är  kallt ute. Det är kallt som fan ute. I synnerhet när man som hästtjej (okej, treäpplenhögponnytjej) måste gå upp och ut i ottan för att släppa ut odågan och mocka därefter, i sina ridbyxor som man envisas med att ha bara för att man får för att man just är häst(treäpplenhögponny)tjej och för att man får fasansfullt snygg häck i dem. Sak samma om jag går här och godsbaronessar mig i min ensamhet, mockar hästbajs och kliar fårskallar bakom öronen, jag vill ha mina snygga, kalla ridbyxor. Så.

Det var väl bara det.







Bilder från den förra skitkalla vintern. Och om inte LiseLotte (nedersta bilden, längst fram) ligger i någon grönvantad skäggubbes frys så hoppas jag att hon kommer och bor här i vinter igen.



Kommentarer
Postat av: Maken

Verkligen heta de där braxorna. Oerhört.



Kramar med mycket mera

Maken.

2010-11-17 @ 12:31:57
URL: http://interiktigtklok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0