Bedårande bebisar och fårskallar.

Rödvin, make mittemot och en son med en film i sin säng. Bra skit.

I veckan har vi haft besök av min goa svärmor, Eriks syster och hennes medföljande lilla raring Max.
Max är 4 månader och klär sig i Stålmannendräkt. Han ler när man säger "pruuuuiiiiiitt", och han säger "ohohhooo", när han vill prata allvar. Han tittar på dig som om man vore skojsigast i världen och förtjänar någon sorts komikerpris när man säger "hej gooooooding.... heeeeeeeej goooooding....", och han somnar efter att ha rävlurat i din famn i cirka en kvart, efter att ha säkerställt att inget mer hisnande roligt skall till att hända.
Han är helt enkelt bedårande. Bedårande.

Mindre bra skit med ett fårskrälle som inte lyckas repa sig utan som istället bara ligger och ligger. Jag vill ju att hon ska stå i och stå. Så. Men icke, sa fåret. Min lilla Majsa. Skulle vilja ta in henne i sängen och bädda ner och kramas litet på. "Man får tahahahahahackaaa", skulle hon säga då och jag skulle klappa hennes kind och le och säga "just får you, my dear, just får you". Så. Blir frisk, lite så.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0