2 veckor, 2 dagar sen.

Det var då förfärligt vilken hiskelig uppdatering den här bloggen bjuder på. Hur hinner jag ens med, kanske ni frågar er? inte?

Trots den föga spänningen som råder här, har dock en del hänt på hemmaplan. Lilla shettisen Ella har som sagt anlänt, och nu också hennes vagn. Godsbaronessan och hennes son tog så sent som igår en tur runt ägorna med ovanstående vagn, där vi satt och vippade på tårna och pratade om livets alla stora mysterier. (läs: vilken gubbe Furno slåss med, och vad Rotor gör med sina fiender, och vilken lång hittepågubbe Casper byggde idag.) Så. Samt att vi vinkar lite högaktningsfullt till alla som passerar, strax efter att vi nästan åkt i diket när vi litet graciöst ska svänga åt sidan åt just dessa förbipasserande.

Idag ska nämnda son också skjutsas till Mora, för vidare färd till Umeå med sitt efterlängtade faderskap. Med buss. Till Umeå. Från Mora. Gud i skruven vad jag är glad att jag inte är min sons rumpa idag. Mycket så.



Här tänkte jag att det skulle passa bra med en bild på sonen som åker buss. Så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0