"Smärta är bara en högre gräns av njutning", sa en vis man.

Skaffade mig ju en liten souvenir när vi var i Thailand med Jennifer och Andreas. Hittade en liten rar thailändsk man som såg ut att inte göra ren sin utrustning med tungan eller vara hög på diverse rökelse och bestämde mig för att tatuera mig där, trots att jag bestämt innan att inte falla för frestelsen. Men jag vart riktigt nöjd, och den läkte som vanligt och ser bra ut nu när den är "färdig". Love it!



Den var väl värd sin smärta, den lilla mannen plågade mig bara i ca 3 timmar, vilket var helt okej, (hade satt ribban med den förra som tog 5 timmar. Bra med ribbor sådär), och det kostade 6000 baht, vilket förmodligen var en hel del billigare än hemma. Samt att jag fick vänta en dag innan han "hade tid med mig", mot för 2-3 månader här hemma. Kort och gott så passade det en otålig och impulsiv Sara våldsamt bra.



Kommentarer
Postat av: Anna Ljung

Gryyyym tattoo!! De gjorde den lilla mannen mycket bra =)

2011-03-01 @ 19:17:54
Postat av: Sara

Tack Anna! :) Ja, för att ha varit en mycket liten man så var han en mycket duktig liten man. :)

2011-03-02 @ 10:32:54
URL: http://sockiplasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0