När det klickar.

Alltså. Jag är inte sådan. En sådan tjej som yttrar glädjetjut och fnissar sig och sådär. Ni vet. Men alltså.
 
IIIIIIIIHHHHHHH!!!
 
Idag har jag träffat genomunderbara Emelie för första gången och med det också påbörjat min fotokurs. Och gud i skruven vad roligt det var! Och det bästa av allt; jag förstod saker. Förstår ni? 
Galet roligt och jag kissar nästan på mig när jag tänker på fortsättningen och att få "börja på riktigt". Jag som alltid tänkt i bilder kanske faktiskt också kommer att kunna förverkliga dem med tiden. Ja, jävlar. 
 
Och imorgon, Thailand. Äntligen, äntligen, äntligen. 
Sol, shorts, bikini, drinkar, massage, Green Mango, kokosnötter och den bästa maken och den finaste vännen med i packningen. 
 
Ja, jävlar igen. 
 
Nu - packa. Vilket i sig blir så mycket roligare om man kombinerar det med lite vin. 
 
Hej!
 
(Ni får ingen bild. Jag har en ny dator med utan bilder på, men ni kan själva visualisera en palm eller så. Eller mig sittandes i bikini och en drink i handen. i en solstol. looking fab. så.)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0