Släck alla ljus, tänd alla eldar.

Idag är det fredag igen på något vis, och dagen ska snart bestämma sin form. Ska man åka till Valbo och göra av med veckopengen eller stanna hemma och exempelvis stoppa en stor häst mellan benen? Städa? Skura altanen?   Åka till Tulegatan och dricka kopiösa mängder med kaffe och grädde och vippa på tårna vid fläkten och skratta sig fördärvad och låta lite vadsomhelst komma ur munnen? 
 
Sista april avhandlades iallafall och det blev precis hur trevligt som helst. 
Eld, vin, skratt, filtar på uteplatsen, kvällssol, underbara människor, mera vin, ost, fläktrökande kärringar och körv. Bra skit. 
 





 
 
 
Bedrövligt ljuvlig make. 
 
 
 
En skock med galningar jag inte skulle klara mig med utan.
 
 
 
 
 
 
 
Tre små, stora grabbar. 
 
 
 
Ljuvlig skitunge. Min, tror jag bestämt.

Kommentarer
Postat av: Sami

Ja, ja, tuta förbi bara...

2013-05-03 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0