Tantaluska.

Idag tänker jag inte bråka på er alls, för fy så trött jag är. Och min rygg säger "hörru tjockis-Sara! Om inte du tar och pallrar ut arslet litet oftare och typ, inte vet jag, motionerar?!, en smula så kan du ge dig fan på att jag kommer att jävlas. fett! moha!" Typ så. 

Och FOR på jobbet idag också, vilket alltid är en gnutta påfrestande för huvudet, men ack så intressant.

Och barnet skulle inte i säng. Ty hans Eriksson var inte hemma och kunde leka femåring och bli uppgiven vid nekandet till tandborstningen.

Sedan tror jag att han tyckte att hans mammas saga om en kissande tant som hade ont i ryggen var en smula ointressant. Kan vara så att han har fullkomligt rätt i den saken. Kan vara.

Nåväl.



Bella. Fårskalle. Tyckte att hon passade för dagen. Så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0